diumenge, 27 de desembre del 2009

Homes!

No puc evitar-ho, sóc fan d'en Quino.

22 comentaris:

Júlia ha dit...

Bon acudit! Recordo aquella inefable obra de Joan Oliver 'Allò que tal vegada s'esdevingué' en la qual Adam es plany de no tenir melic...

pratinsky ha dit...

Quins grans moments ens va fer passar la Mafalda.
Tornant a la teva entrada prèvia, qui no se l'estima al Quino?

Francesc Puigcarbó ha dit...

jo també sóc un fan de Mafalda. Aquest és molt bo. A Buenos Aires li han fet un monument a Mafalda.

gerardeli ha dit...

Genial, com sempre.

Ferran Porta ha dit...

I així començà una llarga història d'amors i odis, d'encontres i desencontres, de et necessitos i de ves a cagar... Ai, la dona i l'home... jo crec que ser gai és més fàcil! (és broooma ;)

PS: Monument a Mafalda, Buenos Aires

Striper ha dit...

Coi sempre buscant ridicilutzar als homes amb una suposada mamitis.

Puigmalet ha dit...

La meva mafaldera dona em va fer descobrir que Quino no s'acabava en la Mafalda, i ara m'agrada més (en canvi, Hergé tampoc s'acaba en Tintín però podria fer-ho tranquil·lament).

Galderich ha dit...

Els acudits fora de la Mafalda crec que són millors. És un ninotaire molt bo!

Garbí24 ha dit...

La mama és la mama....però davant d'una peça aixi jo ho tindria clar, suposo que Adan no estava a la meva alçada....jejejejejeje

Lluís Bosch ha dit...

Ostres, un acudit brutal! I molt apropiat per a les festetes del nadal, en què els homes enyorem l'escudella que ens feia la mama...

escolanet ha dit...

jaja, molt bo!
m'ha agradat, sobretot perquè molts, tot i que es pensen que no, sempre necessiten una mama que els guii... homes...!

Utnoa

kweilan ha dit...

Molt bo!

Joan Calsapeu ha dit...

Primer van ser els presocràtics i després va venir Sòcrates; després hi va haver els prequinians, l'única funció dels quals era precedir Quino.

Carme Rosanas ha dit...

És boníssim!

Met ha dit...

Ja ho diuen que els homes es voldrien casen per tenir una mare més jove.
En Quino brtal, com sempre!

Josep ha dit...

No enteneu gaire el parlar argentí. Una mamà és una fel·lació.

L'home, ans d'anar de formal amb la dona, vol que li faça una bona mamada.

I té raó.

Clidice ha dit...

Júlia és que aquesta nostra cultura té un "petit defecte" de naixença ;)

pratinsky en Quino, d'una manera molt amable, ens va dient tot de coses gens amables, moltes vegades.

Francesc P. és que sembla mentida però l'altre dia que la revisava encara és vigent :)

gerardeli oi que si? :)

Ferran gràcies pel link :) les relacions humanes, home, dona, gai mai són fàcils, però cal posar-hi bon humor. Petons :)

Striper em penso que no ho has llegit correctament, aquí (ni en Quino) s'intenta ridiculitzar els homes. Només es parla de cultura :)

Puigmalet :) veus? d'Hergé no en podria dir res, no sóc gens tintinòfila, massa lletra :P

Galderich, si, fora de Mafalda, sense el condicionant infantil, en Quino sol tenir més mala baba :)

garbi24 si és queeeee :P ai, els "hòmens" ;)

Lluís i doncs perquè no oi? la mamma és la mamma ^^

hahaha Utnoa i què faríem sense ells! :)

kweilan, és clar, és un Quino ;)

El dibuix fàcil, blanc, ha fet que molts el menystinguessin a en Quino Joan Calsapeu, però és un home que explica moltes coses :)

Carme si que l'és oi? una abraçada :)

Met, espero que els "meus" homes (tinc dos fills mascles) no se sentin TAN vinculats a mi, però ves a saber! :) de moment tenen aviïtis :)

Josep em sap greu, no dec tenir el sentit de l'humor connectat avui, però no sé veure-li la broma al teu acudit. Ara bé, si tu has rigut, me n'alegro per tu maco. :)

Josep ha dit...

És que el meu humor és per a persones intel·ligents. Però no patixis, quan es reprengui el curs escolar, ves a una aula de P5 i ells t'ho explicaran la mar de bé.

estrip ha dit...

és bo, és bo!
home es que una mare és molt important. No és cosa d'homes no!

Ferran Porta ha dit...

Collons, Josep, quina mala llet, no? :(

Clidice ha dit...

Gràcies estrip jo també ho penso :)

Pantagruel ha dit...

Jo diria que més que mala llet és "mala follá"...