diumenge, 25 de juliol del 2010

Qui no te feina ...

... el blog pentina! O, en el meu cas, en fa un de nou. I no serà pas per poca feina, que al juliol els comptables n'estem ben colgats. Però, com més feina tinc, més em convé fer alguna cosa que no hi tingui res a veure. A més ja fa massa temps que em miro les carpetes a vessar de fotografies que mai veuran la llum, o sigui que, si mai us ve de gust, el Factor X serà el meu àlbum de fotos. No patiu, no us convidaré cada dia, només "de tant en tant".

7 comentaris:

Mireia ha dit...

vaig a fer-hi un cop d'ull.

Isabel Barriel ha dit...

encantada de conèixer al senyor Factor X, i molta sort al nou blog!

rits ha dit...

i encantada m'hi vaig a conèixe'l!

L'apuntador ha dit...

Me l'apunto. Gràcies per compartir-lo!

Anònim ha dit...

Segur que serà ben interessant, com tu!, vaig a mirar...

Garbí24 ha dit...

Doncs faxtoritarem....x vegades....a veure que ens poses....

Clidice ha dit...

Ja ho veieu, sembla que m'avorreixi :P