divendres, 9 de març del 2012

Web de la setmana: Llibres artesans

"• sóc un ésser unicel.lular (només tinc un mòbil) • conservo de quan programava en javascript l'expressió pròpia malament Array() • duc la secció de fotografia de la revista d'agitació cultural F'ART • tinc la llicència poètica caducada des del 2008 (i no sé on s'ha de renovar) • de tant en tant col.laboro amb guifibages, la xarxa lliure de Manresa • m'agrada posar la dita a l'ull • també sóc dinamitador (si, dinamitador) social i cultural • conservo gran quantitat de mala llet en pols al rebost, perquè mai no se sap • Sóc dissenyador gràfic, fotògraf, escriptor autor-editor, patronista de marroquineria, cosidor de teles (maquinista de confecció) i de ferros (soldador calderer), entre altres oficis • també escric màximes i mínimes • participo en la botiga d'intercanvi gratis La Biga de Manresa • formo part de l'Ecoxarxa del Bages A Bona Hora i estic obert a l'intercanvi de productes i serveis • m'agraden les llenties • dedico la meditació matinal a moldre el cafè • i per acabar, perdonin que no em disculpi •"



Aquesta és la presentació que ens fa en Ferran Cerdans Serra, o Nafra Cendrers, a qui vaig conèixer quan li agradaven les llenties. Si us sembla que podeu col·laborar amb ell no us n'esteu i aneu a veure la seva web Llibres artesans. Sempre us podreu endur els seus relats a la butxaca, o al pensament. I m'encantaria tenir el seu regle de lectura per llegir llibres i documents en pantalla.

Bon cap de setmana!

14 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

ara entenc que hi hagi tant d'atur, aquest home fa la feina de deu o dotze.

BON CAP DE SETMANA

Alba ha dit...

Me'n vaig ara mateix a fer-hi un cop d'ull. M'ha semblat molt interessant....

Tirant lo Bloc ha dit...

Bon cap de setmana i gràcies, un cop més, per la recomanació. Hi ha teca per mirar!!!

Mr. Aris ha dit...

Un petit geni...no el coneixia

El porquet ha dit...

Aquest individu és un "fiera"! Bon cap de setmana!

Olga Xirinacs ha dit...

Aquest xicot segur que menja sopes, perquè se les pensa totes. Això a més de llenties, que les llenties, des dels temps bíblics, es fan servir com a moneda de canvi.
Que no t'atrapi el foc, segons per on vagis.

Clidice ha dit...

Tens raó Francesc, és un dels teus! :)

Clidice ha dit...

De ben segur que ho trobaràs interessant Alba :)

Clidice ha dit...

Ja saps, Tirant lo Bloc, que a mi m'agrada la densitat :)

Clidice ha dit...

Aris hi ha tants genis pocs coneguts al món!

Clidice ha dit...

El porquet, un fiera pacífic eh! :)

Clidice ha dit...

Ai Olga Xirinacs, el foc, ara, és per arreu, real i imaginari. En quant al menjador de llenties, resulta admirable la seva capacitat i el seu amor a la lletra.

Ferran Cerdans Serra ha dit...

Moltes gràcies Clídice! No havia vist el post fins avui, m'alegro que t'agradi la meva pàgina i espero no decepcionar als nous visitants! :D és cert que tinc les llenties del tot abandonades (encara que em continuen agradant igual) però espero aviat poder tornar a publicar llenties personals que a la pàgina dels llibres artesans hi serien fora de lloc; gràcies de nou i fins aviat!

Clidice ha dit...

De res Ferran, ja ho saps que sí, que m'agrada el que fas, que trobo que tens una capacitat increïble i que, després del "malament Array()" tens una fan de per vida :)