dimecres, 6 de juliol del 2011

Una masurca d'aniversari

Això de fer anys està molt bé, d'una banda constates que segueixes viva, que no és poca cosa, i de l'altra que la gent pensa en tu i et fan regals. Reconec que m'agraden els regals, i no em faig gens la desmenjada, ni que sigui una bossa de llavors de gira-sol embolicada a mi em fa il·lusió. Per això ja us podeu imaginar quan rebo un paquet per correu i, al dedins, m'hi trobo aquesta petita mostra de finezza literària.
D'en Vicent Chaquet, Masurca de l'agredolç.(1999) Edita l'Associació Cultural El Rastell.

Poc en puc dir que no s'hagi dit en aquest apunt de Josep A. Lozano, a part que quan l'he trobat al correu, just arribar a casa a les dues de la tarda, amb tota la calorada, me l'he llegit més de gust que no m'he begut un got ben ple d'aigua fresca.

23 comentaris:

El porquet ha dit...

Per molts anys Clidice! Ja en som dos els fans de rebre regals, el que sigui!

I trobar regals a la bústia, això ja no té preu.

A bufar les espelmes!

fanal blau ha dit...

Per molts anys, Clídice!
Em sembla que som de la mateixa anyada i estem "estupendes"! :)
Els regals sempre són somriures al portador per qui els rep.
El meu, una abraçada i els millors desitjos!

Sergi ha dit...

Un llibre per mi és sempre un magnífic regal. Felicitats!

matilde urbach ha dit...

Mira que m'ho havia xivatat el feisbuc. Mira que vaig pensar que coincidia amb el dia de la trobada del club i que seria fàcil de recordar i tot això.
En fi. Doncs que per molts anys, Clidi, però res de masurca, Rumbitaaaaa! lailolailolailolà.

Angel Corrochano ha dit...

Muchas felicidades preciosa. Es una buena manera de comenzar un año más, disfrutando de la lectura y compartiendo pensamientos.
Un abrazo

Mr. Aris ha dit...

moltes felicitats!

Alberich ha dit...

Jo et felicito per partida doble: pel teu aniversari I PEL 10 EN ANTROPOLOGIA que t'has currat...!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Els regals fan il·lusió sempre, encara que no escaigui cap data assenyalada!

Per molts anys!

Geococcyx ha dit...

Per molts anys! És avui 6-JUL o va ser ahir?

Clidice ha dit...

Ei, gràcies a tots i totes, no és avui l'aniversari, ha estat fa ben poquet, no volia aixecar "falsos testimonis" ;P, el protagonista, sense cap dubte: el llibre.

Garbí24 ha dit...

la millor felicitació és sempre que la gent pensi amb tu, i so és amb un bon llibre millor que millor. Felicitats tardanes

Cucarella ha dit...

Per molts anys (i en vida meua)!

M'imagine qui deu haver-te fet el regal. Fa un any que -en bona part per culpa meua- tenim el blog de Vicent Chaquet embastat i no l'acabem de repuntar. Vam perdre un gran escriptor, tot i que ell s'infravalorava perquè deia que explicava històries del poble. Encara el trobe faltar.

Francesc Puigcarbó ha dit...

Per molts anys! i com ja he après que a una dama si un és ben educat no li ha de preguntar mai l'edat, no ho faig. El mal de fer anys és com el diu el meu pare (94) quan deixes de complir-los i et cauen al damunt.

Daniel F. ha dit...

Felicidades, que Fortuna te sea propicia y te provea de una haima en el desierto, doscientos camellos, un rebaño de cabras, ciento treinta y dos hijos y una gran biblioteca...

David ha dit...

Per molts anys, Clidice!

Deric ha dit...

a mi també m'agrada que em regalin coses, encara que sigui un somriure.
Felicitats!!!

Yáiza ha dit...

El llibre no el conec, però vaja... Per molts anys!! (un xic endarrerides...)

Eduard ha dit...

Mira coneixia la mazurka com a ball no com a llibre. Me'l llegiré.

María ha dit...

Bé CLI,

encara que faci dies que va anar el teu compleix, igualment felicitats... que t'arribi una sorpresa per correu, o pel conducte que sigui si és agradable, sempre és un motiu d'alegria, si a més, és un llibre que t'agrada que t'ho zampaste sense respirar, doncs mira, encert de ple pel qual regala i la regalada. M'alegro cel.


Un petonet maca

Elfreelang ha dit...

Moltes felicitats!

Clidice ha dit...

El porquet merci, els regals de la bústia sempre solen ser interessantíssims :)

fanal blau merci, l'anyada del 63 va ser una gran anyada per la gent, pel vi no, malauradament :P

XeXu no en voldria cap altre de regal, merci :)

matilde urbach tse tse, no sé si perdonar-t'ho ;P Millor la rumba i un gintònic ben fresquet! Ai, no! que has deixat la tònica oi? ;P

Ángel gracias guapo :) Lecturas (fotografias) y pensamientos, no me pido nada más. Un beso.

Aris gràcies maco :)

Alberich hehehehe el 10 em fa molt feliç, sobretot perquè (i no ho expliquis a ningú) vaig estudiar poquíííííssim (glups).

vpamies si, la veritat és que un regal és algú que ha pensat en tu, i això és impagable. Merci! :)

Geococcyx va ser un pelet abans, però tots els sants (i els aniversaris) tenen vuitada, no? :)

garbi24 tu ho has dit, merci :)

Cucarella sobretot en vida teua, i en la de tots :) Doncs quin greu que morís i que s'infravalorés, perquè el que n'he llegit és un treball polit i preciosista, d'aquells que no te n'adones, i engoleixes ràpid, i en vols més, i no saps ben bé perquè. I és que hi ha molta meravella en la seua aparent senzillesa.

Puigcarbó hahaha bona la de ton pare, doncs saps què? a partir d'ara no en compliré més, no fos cas que em comencessin a caure al damunt ;) Gràcies!

Temujin pos mira, si los hijos no los tengo que parir yo y con esos camellos me da pa mantenerlos, pos como que no te digo que no :P me encantaria estarme una temporadita en el desierto. Gràcias!

David gràcies! :)

Yáiza hehehe, gràcies :)

Eduard Ariza no sé si és fàcil d'aconseguir, però jo, de tu, ho provaria :)

María gracias por tu alegria guapa :) La sonrisa y la alegria de la gente es de las mejores cosas que se lleva una de este manicomio redondo :) Un beso :)

Elfreelang gracies! :)

marta (volar de nit) ha dit...

Estic toveta i només puc dir que és bonic ser agraït i dir les coses que ens agraden. M'ha agradat molt l'última frase d'aquest apunt.

Clidice ha dit...

Ei marta! seria difícil sobreviure només envoltada de persones que se la passessin amargant-te-la no? Quan conec algú no penso en qui vota, en qui resa o amb qui es fica al llit, només provo de veure si somriem en la mateixa onda. I t'asseguro que això m'ha dut alegries com aquesta i més :)