dilluns, 11 de juny del 2012

Un altre got ...

... d'absenta. La "retratista", i blogaire, Tina Vallès ens ofereix aquest àlbum amb molt d'humor i molt d'amor cap a la majoria dels seus personatges. Que l'obra no sigui en fotografia sinó en lletra, i que la Tina sigui escriptora en comptes de fotògrafa, no té gaire més importància pel seu resultat. Passejar per una galeria de retrats com aquesta sempre ve de gust i costa poc imaginar-se els protagonistes sortint dels marcs cap al mig de la sala per començar l'espectacle de viure. Ho he dit alguna vegada, hi ha escriptors i escriptors 3D, la Tina em sembla d'aquests últims sense cap mena de dubte.
d'aquí

5 comentaris:

m. ha dit...

Sona bé!

M'agrada quan llegeixo un tipus de llibre com aquest, i veig coincidències amb la veïna del tercer, amb un home que em creuo pel carrer, o amb qui sigui. El fet de tenir la llibertat de sentir el personatge sense necessitat de definir-li la cara. Per posar un exemple :)

Allau ha dit...

Ja saps, Clidi, que jo a la Tina li trobo totes les gràcies.

Anònim ha dit...

Tina? em sembla que no tinc l'honor de conèixela a aquesta

tina vallès ha dit...

No m'havien dit mai escriptora 3D, gràcies! :)

Clidice ha dit...

Tens raó m. :) aquestes obres són tot un plaer, perquè amb quatre pinzellades són molt fàcils de reconèixer :)

Allau te la conec la flaca i fas santament. :)

pons007 sempre s'hi és a temps, que mai se sap ^^

tina vallès te n'hauràs de sentir de tots colors! :) Felicitats per l'obra i gràcies!