divendres, 26 de novembre del 2010

Ràdio: Elies Barberà


Avui em salto la web per qüestions de rabiosa actualitat (iupi! he dit la frase! ara només em queda pujar a un taxi i dir allò de: segueixi a aquell cotxe!). I és que avui mateix, a les 10 del vespre, al Teatre de La Passió d'Olesa de Montserrat (si, el de l'altre poble, com aquell que sempre parla de l'altre club de la ciutat) aniré a veure Corrüptia, una obra de teatre de la companyia l'Enjòlit, que dins la programació del Lola 8 i en clau d'humor (sarcasme?) ens situa en un hipotètic (ehem) país on esclata un escàndol de corrupció. No sé si veuré gaires sastres i bigotis (ehem, ehem), però atenent que l'autor de l'obra és un periodista de Canal 9 (cof! cof!), ves a saber!

I em direu: per on lliga el llibre que ens poses, la ràdio i l'obra de teatre? Doncs fàcil, un dels actors de l'obra és l'Elies Barberà, l'autor de Allà on les grues nien, un llibre de poemes urbans (?), actor i blogaire. Per tant, si voleu escoltar-nos a la ràdio, premeu aquí. I si voleu escoltar-lo a ell, molt més recomanable, apropeu-vos avui al Teatre de La Passió d'Olesa de Montserrat i, per 10 euros (segons diu el programa) el tindreu a l'abast de la mà.

(Ah! i pels que escolteu el podcast: el poble del qual no recordo el nom en tot el programa és el Genovés, "pàtria del millor jugador de pilota valenciana de la modernitat", segons em confirma l'Elies. Quin cap que tinc!)

11 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

ja ho escoltaré dlluns, que segueixo sense tarja de só. Bon cap de setmana

Comtessa d´Angeville ha dit...

Dec ser molt torpe perquè jo no puc escoltar res, només DISFRUTA DE TUS PROGRAMAS EN INTERNET WWW PODCAST PUNTO ES... mire a vore si és que està algo mal o sóc jo la incompetent...

I ai senyora, mira que no recordar Genovés... A vore si no tarda en acostar-se per la terreta i me l'emporte a vore una bona partida de pilota. Ací, un dia històric per a l'esport: la final del 95 entre Álvaro i Genovés

http://www.youtube.com/watch?v=brpteEhNqcY&feature=related

Clidice ha dit...

Ai Puigcarbó! al final faré una col·lecta per regalar-te'n una! :)

Comtessa d'Angeville no sé pas que us deu passar perquè jo clico i m'adreça directament sense problemes. Proveu de fer un copy/paste d'aquesta adreça http://clidice.podcast.es/episodio.php?id=25678 I si, deu ser l'edat que se me'n va anar del tot el nom :( Ja veig que hauré de tornar a venir a demanar excuses i veure eixe partit :)

Alberich ha dit...

Que tinguis un bon cap de setmana i gaudeixis de la representació que té bona pinta. Ja ens ho explicaràs, oi?

Galderich ha dit...

Uf, això del Teatre de la Passió d'Olesa... no sé no sé... hi ha principis bàsics que no es deuen trencar mai encara que sigui per anar a veure l'Elies Barberà!

Que us ho passeu molt bé i compte en no sortir-se'n esquitxada amb tanta corrupció!

Xavier Aliaga ha dit...

No vull donar-te feina, però no ho he pogut escoltar. En tot cas, m'agrada que se'n faça ressò de les iniciatives d'Elies. Un dia d'aquells la farem filla adoptiva de Xàtiva.

Anònim ha dit...

El tema escollit està, malauradament, molt "de moda" darrerament. A gaudir de l'obra!

El porquet ha dit...

A gaudir de teatre valencià! Unim la nostra cultura comuna!

Anònim ha dit...

Anar al teatre és una manera immillorable de començar el cap de setmana! Per cert, Maquiavel ja ha arribat a València!

Ferran Porta ha dit...

Estic d'acord del tot amb estretdebering, que un cap de setmana amb teatre per començar-lo és una excel.lent proposta.

Periodista de Canal 9 parlant de les vergonyes de Corrüptia? Deus voler dir experiodista, perquè ja el deuen haver fotut fora, no? :(

Qué t'ha semblat l'obra?

Clidice ha dit...

Perdoneu que no us hagi respost, però des d'ahir que estic amb la salut poc endreçada. Gràcies pels comentaris i torno a colgar-me al llit :(