dimecres, 13 d’abril del 2011

Estrès

d'aquí
Cada trimestre pateixo d'estrès, però del dolent, que ja fa ràbia. A les puntes de feina, hi he d'afegir les PACs de la UOC, el Xerrem i ara, per si fos poc, les eleccions municipals i un queixal que m'estan reparant. Hauré de vigilar que, com em va dir ahir l'estanquer quan hi vaig anar a fer la loto 6/49, "millor que no et toqui, no fos que t'agafés un simpòsium d'aquells i et quedessis aplegada aquí mateix". O sigui que espero, de tot cor, que no m'agafi cap simpòsium i pugui arribar al maig amb la salut més o menys endreçada.

22 comentaris:

Puigmalet ha dit...

Agafa el Simpòsium de Plató (que és El banquet) i relaxa't llegint sobre l'amor. Salut!

Anònim ha dit...

Una experta caminaire com tu segur que troba la manera d'anar en direcció contrària. Pensa que després de l'estrès sempre venen les quatre, o siga, que és qüestió de temps que passe. Ànims!

Alberich ha dit...

Tu ves jugant a la 6/49 i no et preocupis de que et doni cap 'simpòsium'; els 'simpòsium' amb diners deuen ser menys dolorosos ;-)

Galderich ha dit...

Tranquil·la i no li facis cas l'estanquer, el simpòsium sempre t'alegrarà la vida.

El porquet ha dit...

Poc a poc i bona lletra i bons aliments i força 6/49!

Pren força Cola-Cao, escapa't a la muntanya quan puguis!

Aquesta és la meva recepta antisimpòsiums!

Allau ha dit...

Crec que l'estanquer volia dir una "linotípia", no pas un "simposium". Respira fons i cuida't molt!

Sergi ha dit...

Ostres que bo això del simpòsium! Em puc imaginar l'escena i tot, hehehe. Bé, doncs fes cas a la saviesa popular, i cuida't dels 'simpòsiums'. Una mica de relax, banys de bombolletes, ioga, o el que sigui. Que la primavera ja és prou fotuda com per viure-la amb aquest neguit.

Mr. Aris ha dit...

cada any, coincidint per les voreres de setmana santa m'agafa l'stress...em fant mal les dents, dormo pitjor, estic nerviós...se'm passa per sant jordi :)

lolita lagarto ha dit...

no et preocupis si t'agafa un simpòsium del delirium agafaràs el vademecum i se n'anirà l'estressum..:)

magazine.cat ha dit...

Gestiona el teu temps per tal de tenir-ne una mica per dedicar-lo exclusivament a tu. :)

Carme Sala ha dit...

Deu ser cosa de la primavera. El meu calendari, també tendeix al desastre per aquestes dates, i a sobre hi he d'afegir la declaració de la Renda que em prèn un parell de dies laborables per la "patilla".
Et faig saber que tinc una provisió important d'herbes tranquil.litzants al rebost de casa...si no en trobes a les botigues, te'n faig arribar!

Respira fons Clidi i repeteix amb mi: ooommmmssssss :-)

Rokins ha dit...

oommmm!!!

sànset i utnoa ha dit...

No juguis més, que es veu que els simpòssiums fan de molt mal curar!

*Sànset*

Anònim ha dit...

Has de seguir jugant a la 6/49 i afegir l'Euromillón per recollir els diners necessaris per comprar la UOC i no haver de fer més PACs!!!

Anònim ha dit...

Oi! No hi ha res pitjor que l'estrés, però del dolent

agafa-t'ho amb calma, Clid

Brian ha dit...

No t'estressis tant; a veure si en lloc de Clídice t'haurem de dir Bàrbara Estressant...

Montse ha dit...

Si portessis braquets, com jo (ara em faig la xula, veus?) sabries com les gasta l'estrés! (ja li he dit a la meva dentista que dec ser l'única persona del món mundial que fa "bruxisme" amb els braquets posats!
diu que no, llàstima, jo ja em feia la il·lusió de ser un bitxo rar i únic en la meva espècie.

Tu vigila amb el simpòsium, ves que no t'acabi afectant la "basílica balear"!!!

per cert, si algun dia guanyes l'eurodaixonses... ens convidarà a una truiteta de vàliums?

Montse ha dit...

volia dir "ens convidaràs", que jo avui tinc el teclat espès...

Clidice ha dit...

fuuuuuaaaaaah! emergeixo un moment per dir-vos que gràcies, que vaig llegint-vos pel correu i sort ne tinc. Em torno a submergir, casumlaputadorus! blub blub blub

Francesc Puigcarbó ha dit...

EL MÉS FOTUT DIRIA QUE ÉS LO DEL QUAIXA'L.

ah! Ets tu, la que juga a 6/49? t'aviso que només toca un cop a l'any, i possiblement per manipulació interessada. pensa que un quart d'hora abans del sorteig ja no es poden fer apostes i un bion ordinador amb un programa adequat en 15 minuts facilment pot treure una combinació no guanyadora entre totes les apostes. Val més que juguis als Euromillones, si t'arriba a topcar agafaràs la mare de tots els simposiums. Amèn.

Clidice ha dit...

Bé, dia superat sense simpòsium ni linotipia. Fins el 20 veurem que passa ;) Gràcies per ser per aquí :)

Per cert estic mirant el resultat de la 6/49 i no m'ha tocat, o sigui que haurem de seguir com sempre: salut hi hagi i tot aquest tipus de coses ;)

Però és que ni un número eh!

Garbí24 ha dit...

jo de tu ho provaria amb el cuponazo del dia de la mare...15 milions.... després si que si que l'estrès passarà a millor vida