divendres, 29 d’abril del 2011

Web de la setmana: Hipopotam studio

Els polonesos no només són l'adjectiu amb el que alguns ciutadans d'aquest país ens distingeixen, perquè malgrat que a n'ells els sembli que parlen d'un idioma inintel·ligible, ja m'agradaria veure'ls enfrontant-se a l'hongarès. Bromes a banda, Hipopotam studio són un grup de dissenyadors gràfics polonesos amb una web, i una feina, molt interessant, en polonès i en anglès.
 No us perdeu, també, el seu "museu virtual", Pica Pic, d'arqueologia de maquinetes pre-gameboy, amb les que podreu interactuar en un acte de nostàlgia els que vau tenir la fortuna d'aconseguir-ne alguna, allà pels vuitanta. Això si, sense so no té cap gràcia.

Ah! i bon cap de setmana!

10 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Bon cap de setmana!

Casiopea ha dit...

Dzień dobry Clidice,

Praca tych ludzi jest bardzo duża.
Tęsknię za moim Tamagotchi.

Thera ha dit...

Amb el teu permís, m'emporto aquesta web per mostrar-la a una companya de feian. Interessant!

Rokins ha dit...

m'ha encatat. Gràcies per la recomenació!

Anònim ha dit...

... m'he quedat impressionat amb el fons en video del web... Espectacular!

Bon cap de setmana!

Mr. Aris ha dit...

molt interessanty com tots els teus apunts del divendres
bon cap de setmana

Anònim ha dit...

Hem quedo amb la robozebra!
http://www.hipopotamstudio.pl/#/en/tshirts/robozebra/

No pas per la samarreta, que es de les més normals, sinó per haver retrobat aquest hit tan enganxós!

What is love!
Oh baby! don't hurt me

zel ha dit...

Nostàlgia! Jo no hi era massa aficionada, però amb els fills vaig aprendre a jugar el Mario, i em vaig quedar allà!

Petons!

montse ha dit...

Interessant, en faig una copia.

Clidice ha dit...

Gràcies per passar per aquí. Em va semblar ben fet i divertit el "museu virtual" i el disseny de lletres també, perquè això dels tipus són la meva flaca, què voleu! Espero que hàgiu tingut un bon cap de setmana. Demà, santornem-hi! :)