dilluns, 2 de maig del 2011

Ràdio: ressaca de llibres, Maic i, per què no? el Barça

d'aquí
Aquest dia, a la ràdio, estàvem una mica saturades del Sant Jordi. Però, és clar, algú et parla bé d'un llibre, Maic, de la Tina Vallès, també blogaire a Ganxet sota les pedres, i no pots evitar enamorar-te'n. Després, vam parlar una mica de Sant Jordi, i com vaig aconseguir un llibre dedicat d'en Salvador Macip i Sebastià Roig, l'Ullals. Vam parlar de la col·lecció de llibrets Vaya Timo, que coordina Javier Armentia, del blog Por la boca muere el pez, i, després, per parlar del Madrid-Barça, vam llegir alguna part del molt bon article fet per en Jordi Pujadas, "Duel d'estils de lideratge", al seu blog La cullerada, i vam llegir, ben divertides, el poema-bajanada de la Zel, al seu Ara mateix. Si ens voleu escoltar ho teniu aquí.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Oh! Oh! Ara ho escolto!

Vicicle ha dit...

Clidice, ho sent, però l'arribada la lluna va ser un muntatge. A la lluna sols s'hi pot anar en bici, com ja ho va demostrar l'E.T. Aleshores, el que ens queda és que ho faci un humà. Algú ho havia de dir.;) M'heu fet encuriosir pel "Maic". Vaig escoltar a la seua autora llegint el primer capítol i m'agradà. Potser el compre, si és que a València té de distribució. Per cert, jo diria que has superat el record mundial d'enllaços per línia quadrada ;) Mira, avui estic punyeter que ací és festa, Sant Vicent, i plou. I a més ahir no vaig poder eixir en bici. Me cague, amb perdó, en la meteorologia.

Clidice ha dit...

Gràcies Tina i felicitats pel llibre :)

Vicicle i que consti que en vaig treure alguns ;) Així que festa eh! n'hi ha d'afortunats, caxis! I si, jo també em cague en la meteorologia, xe. Tot i que ahir vaig poder eixir a la muntanya justet justet.

Mr. Aris ha dit...

jo tambe ho vaig a escoltar...ens poses molts deures...

Elfreelang ha dit...

gràcies per tantes referències m'hi passaré quan pugui....escoltaré ,llegiré i pensaré....bona setmana!

Garbí24 ha dit...

mira que dona de parlar el barça- mourinho......ups....madriT

Salvador Macip ha dit...

El Sebastià et perdonarà l'oblit... i gràcies per escollir el nostre llibre com a únic llibre del dia!

La lectora corrent ha dit...

A propòsit de Javier Armentia, escèptic, ateu, sense pèls a la llengua i director d'un planetari en una ciutat (Pamplona) amb una moral oficial més vetusta que la de la Vetusta de La Regenta, sempre li he dit "¿qué hace un chico como tú en un sitio como este?". Doncs ara, els de la moral vetusta intenten fer-lo fora. si ho aconsegueixen, serà una gran pèrdua per a Pamplona.

Allau ha dit...

Molt divertit el programa. No necessiteu un senyor Casamajor?

Clidice ha dit...

Ai Aris que són deures no obligatoris eh! Si aproves l'examen final no et cal fer-los ;)

Elfreelang em sembla un programa fantàstic, sobretot visitar-los i pensar. Això de parar a rumiar, últimament, sembla que no estigui de moda. Que visquin els antics costums! :)

garbi24 ja ho veus, quan una surt futbolera té poc "arreglu" ;)

SM doncs si, va ser l'únic pel qual vaig obrir el moneder :)

La lectora corrent ho he sabut pel seu blog i em sembla una gran bestiesa, malgrat que se'n fan tantes en aquest món que res em sembla estrany. Personalment me n'alegro que ens ensenyessis el seu blog, m'hi trobo molt bé en els seus escrits.

Allau seria genial un senyor Casamajor! algun voluntari? ^^

Anònim ha dit...

Wooo doncs per fi t'he posat veu! Quina gràcia!

Joana ha dit...

Llibres i radio .En silenci i amb paraules. llegir i escoltar... aprendre.Un pas més endavant :)
gràcies Clidice, bon vespre

Clidice ha dit...

glamboy69 hehehehe ;)

Clidice ha dit...

Joana gràcies a tu per passar per aquí :)