dissabte, 14 de maig del 2011

Web de la setmana: KLM

Aquesta rajola amb la cara d'una servidora potser serà una més del mosaic de rajoles holandeses que componen el fuselatge dels avions de KLM. Si, és una frikada, però a mi volar m'apassiona, o sigui que no m'importa fer-ho a jornada completa, ni que sigui de forma virtual.


Aquest apunt estava programat per ahir divendres, quan blogger es va aixecar havia desaparegut i avui, arribada a casa, mel torno a trobar. Bé, prefereixo no fer-m'hi mala sang. O sigui que bon (el que queda de) cap de setmana!

10 comentaris:

Garbí24 ha dit...

i perquè no? si et ve de gust...bon cap de setmana

Francesc Puigcarbó ha dit...

si el senyor nostre bon Déu hagues volgut que volessim ens hauria PROVEÏT D'ALES, per aixó les aus són el més similar a un avió.

El porquet ha dit...

Recent tornat de la Mussara.... bon cap de setmana!

Brian ha dit...

Suposo que deuen ser rajoles simulades, no com les del transbordador Shuttle; pesarien més les rajoles que l'avió ;)

Elfreelang ha dit...

d'anada i tornada o d'un barret de mag apunts apareguts i desapareguts....volar? amb la imaginació sí! bon vol!

Rafel ha dit...

Quina mala passada del blogger ( sense comentaris * ni això podíem deixar)

No sé perquè, però a mi em sona a ceràmica de Manises, és clar que llavors hi falta la peineta :)

Paraula de comprovació: r enclop. Al final també el blog tindrà un aire holandès amb l'esclop.

Ferran Porta ha dit...

Una rajola d'altura ;)

Allau ha dit...

Jo, com diu en Rafel, et veig més aviat a una rajola de Manises o de Talavera; una coseta més acolorida, vaja! Que aquí sembles massa bona noia.

Clidice ha dit...

Merci per passar per aquí i no ser gaire feridors amb l'assumpte ;) la veritat és que algú em va dir: "m'he pensat que havies posat una estampeta de la marededéu". I això si que fa mal ;)

Eduard ha dit...

Bah, bah! He vist frikades pitjors, aquesta fa goig i tot.