dimecres, 21 de setembre del 2011

En justa correspondència

Tara blanca, d'aquí
La Montse, del Des del meu mar, s'atreveix a fer-se ressò d'un premi i respondre'n públicament el qüestionari. No ho he fet mai, ho agraeixo però no en tinc costum, i se'm faria molt estrany, ara, començar-ho a fer. Tanmateix és prou amable com per (in)citar-me a unir-m'hi, o sigui que aquí us deixo el seu apunt. Podeu prendre'n la part que em pertoca. Gràcies Montse, tu si que ets genial! "M'agrada la teva mentalitat".

2 comentaris:

El porquet ha dit...

Jo també vaig rebre la seva invitació... com a tu em costa respondre segons quines coses a vegades... maleïda vergonya!

Algun dia despistat, però, potser m'animo i el completo... ja us en faré partícips!

Francesc Puigcarbó ha dit...

pensava que aixó dels memes s'havia acabat. A banda reconec sóc un desastre en aixó de contestar qüestionaris.