dilluns, 9 de gener del 2012

De sèrie: Black Mirror

Em diuen que no em puc perdre Black mirror i faig una ullada de la sèrie a Series W. M'agrada, més enllà de l'opinió d'Alberto Rey, "una barbaridad genial", em sembla una sèrie molt ben plantejada, la sensació constant de desastre plana des del principi i veure les estructures de poder, que trontollen rere una eina tan incontrolable com Internet, i com funciona la nostra societat, addicta a la novetat i al ritme frenètic, tot plantejat de forma magistral, és tot un plaer. El mal és haver de veure-la a bocinets, però bé, tindrem paciència.

10 comentaris:

Garbí24 ha dit...

mira fins i tot i farem una ullada quan estem fora la feina......que ara estaria mal vist....;) Bona setmana!!!!

Angel Corrochano ha dit...

Ni idea Clidice, no la conocía. Me lo apunto a ver si la veo.
Feliz año nuevo y buena semana
Un fuerte abrazo

Olga Xirinacs ha dit...

Si la recomanes la tindré en compte, que ens convé distracció, i com més desastrosa, millor, que fa oblidar altres temes.
Si mentrestant em bec el xartrès que recomana Lapsus Calami, felicitat sencera.
Moltes gràcies per la teva resposta al post d'ahir.

Anònim ha dit...

a tot arreu en parlen molt bé, però haurem d'espera a que hi hagi més de 3 capítols fer una valoració objectiva. Tots coneixem moltes sèries que comencen molt bé i acaben fatal... ehem Flashforward ehm...

Eduard ha dit...

No he vist mai auqesta sèrie; de fet miro molt poc la televisió en general. Però prometo buscar-la i fer-li un cop d'ull, Clidice, perquè sempre recomanes coses que estan d'allò més bé.

Ferran Porta ha dit...

Hmm... entre Twilight zone i Tales of the Unexpected? pinta interessant. Ara, començo a veure-la i els plors inicials m'inquieten: vaig a fer-me una xocolata calenta i torno!

El porquet ha dit...

No la coneixia! Jo ara tot just surto d'una cosa molt més esotèrica... Game of Thrones! Brutal!

LEBLANSKY ha dit...

Me l'apunto a la llista, que no la coneixia. Gràcies per compartir!

Clidice ha dit...

ui garbi24! que malament a la feina eh! ;)

Ángel vale la pena que son poquitos capítulos. Un abrazo y feliz semana :)

Olga Xirinacs enfrontar-nos a les nostres misèries no és pas cosa vana, i si és amb xartrès ... bé, un vinet de Porto pot ser? :) Una abraçada!

pons007 tothom en parlava de la Flashforward, però no la vaig arribar a veure. Quan em va cridar l'atenció ja me l'havien criticat en negatiu, o sigui que vaig poder dedicar les neurones a una altra cosa :) Els tres capítols que hi ha són bons, a més no segueixen l'un a l'altre, o sigui que no cal "enganxar-s'hi", penso :)

Clidice ha dit...

Gràcies Eduard, la veritat és que per la tele jo tampoc és que en vegi gaires :)

Ferran i què tal? oi que sembla xocant d'entrada? Els periodistes hi teniu molt a veure ;)

El porquet no la conec aquesta, en qualsevol cas te la recomano :)

LEBLANSKY de res, a disposar :D