dimecres, 5 de setembre del 2012

Perdonin que No em Disculpi

D'en Ferran Cerdans Serra ja n'havíem parlat aquí i aquí, i dels seus Llibres artesans. Ara, per fi, s'ha "Verkamitzat" i ens ofereix l'oportunitat de col·laborar en el seu projecte i en el seu disseny tan especial. Si podeu, no us n'esteu, n'hi ha de tots colors (i de tots preus!).
Ara, més que mai, la cultura es mereix el nostre suport i el nostre esforç. Sobretot la cultura que no està subvencionada, ni mediatitzada, per la cosa pública.

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Moltíssimes gràcies per l'aportació de MEGAmecenatge (que no micro!) ;-) i per la difusió que has fet del projecte! subscric les teves paraules al 100% : "Ara, més que mai, la cultura es mereix el nostre suport i el nostre esforç. Sobretot la cultura que no està subvencionada, ni mediatitzada, per la cosa pública." Moltes gràcies de nou, que tinguis un gran dia!!! ferran

Angel Corrochano ha dit...

Bien dicho. Me paso por el enlace y le doy un vistazo
Un abrazo

Anònim ha dit...

sigues sincera, el llibre m'agradarà?

LEBLANSKY ha dit...

Prova

LEBLANSKY ha dit...

Ei, per fi he pogut entrar a fer comentaris Al teu bloc! El motiu és tan alucinant que encara no sé com ho he fet: resulta que, cada cop que clicava per fer un comentari al teu bloc, el teclat es posava en un sistema diferent del normal, i aleshores les lletres de comprovació que jo picava es traduien en números. Ja et dic que ni sé com ho he fet, però ho he pogut arreglar. Per cert, amb tot això, m'he oblidat del comentari que volia fer :(

Unknown ha dit...

Hola Pons007! Si vols, a la web de Llibres Artesans pots llegir varis relats del llibre, tot i que aviat faré una recopilació en pdf ben presentada i polida i la publicaré a la pàgina del projecte, que penso que anirà millor per llegir-los; de totes maneres, aquí tens l'enllaç a varis contes ja publicats a la web:
Perdonin Que No Em Disculpi pels relats breus :)
Moltes gràcies per l'interès i espero que us agradin, fins aviat! ferran

Clidice ha dit...

Ferran, sempre m'ha agradat el que has escrit i aquests dissenys em semblen ben reeixits. A més, no me n'he pogut estar de posseïr la cara vermella! :)

Ángel Corrochano gracias!

pons007 fillet, et diria que sí, però com què ets tan ... especial, ehem, ves a saber! jo, de tu, provaria :)

LEBLANSKY per què no m'estranya res del que m'expliques? Definitivament tu ets un "d'ells" infiltrat a la terra :P