dimecres, 26 d’agost del 2009

Es bo saber que no estem sols ..., ja em disculpareu la feblesa


Sovint em sento atrapat
Pel meu propi malson

I tinc ganes de cridar.
Cada dia en algun lloc
Surt el tren de mitjanit.
Hi ha poetes que s'han perdut
Pintant "graffities" en les seves parets.
Molta gent que es troba sola
Cada dia en algun lloc puja al tren de mitjanit.

Sovint em sento enganyat
Quan em veig en el mirall
No en tinc prou amb somniar,
Necessito desfer-me d'aquest pes
Que em lliga el cor.

Hi ha sirenes que estan cantant
La llegenda d'un vell mariner.
Molta gent que es troba sola
Cada dia en algun lloc
puja al tren de mitjanit.

Si ets llunàtic i estàs espantat
Si vius als núvols i estàs deprimit
Si la boira ja t'acompanyat
Cada dia en algun lloc pots pujar
Al tren de mitjanit.

N'he conegut molts com tu i jo
És bo saber que no estem sols,
Això és bo.
No sempre s'està de sort
No sempre trobaràs el mar darrere el port.

Hi ha Julietes buscant Romeus
Hi ha princeses que busquen dolors.
Si tens el cor solitari
Cada dia en algun lloc
puja al tren de mitjanit.

Si ets llunàtic i estàs espantat
Si vius als núvols i estàs deprimit
Si la boira ja t'acompanyat
Cada dia en algun lloc pots pujar
Al tren de mitjanit.(x2)

9 comentaris:

òscar ha dit...

sau té un bon grapat de singles que han posat, i posaran, música a la banda sonora de la nostra vida.

Anònim ha dit...

Jo era més de Sangtraït, de Lax'n'Busto o de Sopa de Cabra en aquella època... Com que erem joves, és deia que Sau era de nenes...

Amb el temps m'ha anat agradant una miqueta més. Està bé saber que hi ha algun lloc...

Ferran Porta ha dit...

El tren de mitjanit dels Sau porta més gent, em sembla a mi, que els rodalies de Renfe a primera hora del matí!

... però, això sí, com a mínim la megafonia és només en català ;-))

(Ànims, Clídice? Si et calen, tots!)

Garbí24 ha dit...

Son fantàstics, i ara hem dones l'oportunitat de llegir la lletra que mai ho havia fet , despres de tantes vegades de sentir-la.

rits ha dit...

una gran cançó, que sempre ens acompanya. sembla que els anys no li passin

el meu gat es diu Puck, i poca gent coneix el seu personatge. Una obra que em fascina, que vaig conèixer a través del cine. m'hi has fet recordar!

Joana ha dit...

La pluja mai no esborrarà la música d'abans, això mai.

ddriver ha dit...

I tinc ganes de cridar
cada dia en algun lloc
surt un TAXI de mitjanit
xerrant al seu interior
Molta gent es troba sola
cada dia en algun lloc pots pujar a un TAXI de mitjanit
salut

Clidice ha dit...

gràcies a tothom i molt bona driver :)

Eduard ha dit...

Et disculpo la feblesa. és una cançó rodona, i a més sento debilitat per les cançons amb trens o inspirades en el ritme del tren. Et recomano "Keep this train a-rollin'", dels Doobie Brothers, o el "Watching me watching you" dels Jethro Tull, que ja haviene scrit la censurada a espanya "Locomotive breath", una al·lucinant història d'infidelitats conjugals. Aquesta, que aquí t'enllaço, http://www.youtube.com/watch?v=tS9D7RtB47o, també és una metàfora de la incomunicació, però bastant més angoixant que la de Sau. El video no té imatges, per desgràcia. recordo la posada en escena de la cançó en directe perl Tull, ara fa un grapat d'anys, com una imatge inoblidable i molt suggerint, amb estroboscopis i tot allò. També et copio la lletra:
"Watching Me Watching You"

I sit by the cutting on the Beaconsfield line.
He's watching me watching the trains go by.
And they move so fast --- boy, they really fly.
He's still watching me watching you watching the
trains go by.

And the way he stares --- feel like locking my door
and pulling my phone from the wall.
His eyes, like lights from a laser, burn
making my hair stand --- making the goose-bumps crawl.

He's watching me watching you watching him
watching me
I'm watching you watching him watching me
watching Stares.

At the cocktail party with a Bucks Fizz in my hand
I feel him watching me watching the girls go by.
And they move so smooth without even trying.
He's still watching me watching you watching the
trains go by.

And the crowd thins and he moves up close but he doesn't speak.
I have to look the other way.
But curiosity gets the better part of me and I peek:
Got two drinks in his hand --- see his lips move ---
what the hell's he trying to say.

He's watching me watching you watching him
watching me.
I'm watching you watching him watching me
watching Stares.
He's watching me watching you watching him
watching me.
He's watching me watching you watching
the trains go by.
He's watching me watching you watching him
watching me.
He's watching me watching you watching him watching me.
He's watching me watching you watching him watching me watching him watching.