divendres, 18 de juny del 2010

Web de la setmana: balleu, balleu maleïts


és publicitat, si, però aquesta web té força gràcia. Li cal so i webcam. Proveu de fer-lo esperar, sobretot considerant que feu esperar el raper MC Hammer.

M'imagino que després de tant de pas, ser coreògraf i inventar-se'n un de nou deu ser una tortura metafísica.

I aquest d'en MC només perquè hi surt en James Brown (I feel good), bé i perquè tindreu molt poques ocasions a la vida de gaudir del freakisme elevat a la cinquena potència com en aquest vídeo.
I la cançó més canyera:

7 comentaris:

Lluís Bosch ha dit...

Això d'interactuar a través de la webcam sembla una passa més en el joc amb el món virtual, i no sé si m'atabala una mica. Ja veig que no cal que em compri la Wii.

Garbí24 ha dit...

Ja be prou que la ballem cada dia

sànset i utnoa ha dit...

Jo intentés fer tot això ja faria una estona que correria per l'hospital...

Que gran que era en James Brown!

*Sànset*

Anònim ha dit...

EI, no n'he encertada ni una. Però m'ha agafat un atac de riure espectacular quan he vist el meu vídeo! Molt divertit.

Anònim ha dit...

Sóc un complet incompetent amb el ball. Seria incapaç ni tan sosl de seguir un parell de passos de tots ells!

Angel Corrochano ha dit...

Acabo de ver los vídeos y mi cuerpo me pide largarme esta noche en plan Dance ... je, je, je
Un abrazo

Clidice ha dit...

Lluís Bosch avui veia un avenç de les novetats en video-jocs i faràs santament de no comprar-te la Wii :)

garbi24 és clar, però, de tant en tant, cal ballar amb alegria oi? :)

Sànset hahaha, en James Brown era gran i freak, però això no li treu la grandesa :)

lespiell me n'alegro! d'això es tractava ;)

Albert B. i R. això és perquè ho has provat poc ^^

Ángel di que si, que el mundo es de los valientes! ;)