divendres, 11 de setembre del 2009

Dia primer

Tres d'agost. 3/4 de 7 del matí. Estació del Nord. Barcelona.

Ja estem enfilats en l'autocar que ens ha de dur a Saragossa. És un cotxe de línia, de la companyia Alsa, que arriba a Madrid. El pare ens ha dut fins a l'estació. No ens ha sobrat temps, amb els anys condueix cada vegada més lent i amb menys reflexes, però tampoc cal fer-ne un drama.

2/4 de 12. Estación Delicias. Saragossa (o Zaragoza, pels puristes).

Estem esperant l'autobús que ens durà a Jaca. Hem menjat, en una cafeteria amagada, un entrepà de pernil, sense tomàquet. Dur, molt dur ser català fora de casa en aquest moment.

Seiem al vestíbul. Tot i que és nova, Delicias és una estació lletja i trista. Vaig al lavabo.

M'entretinc a llegir els missatges que s'han deixat les prostitutes escrits a la porta. Sembla ser que hi ha molta rivalitat entre les blanques i les negres. Ups! perdò, les caucàsiques i les de color (verd poma?). Algun missatge absurdament romàntic, totalment demodé, versets imbècils ... no sé que hi ha al darrera de la porta del lavabo dels homes, però puc assegurar que els lavabos de les dones solen ser un cau de porqueria.

Torno a seure al vestíbul. Un senyor surt del no res i passa pel meu davant tot portant una copa de vi negre. Desapareix en el no res.

El món sembla ple de motxillaires tranquils, i viatgers nerviosos i malhumorats.

Observació científica:

La majoria de les dones que hi ha són més baixetes que jo. Fins i tot enfilades en talons impossibles. Només faig 1,65 m d'alçada i em sento grassa, grossa i maldestra amb la meva motxilla, al davant de tanta miniatura.

10 de la nit. Hotel Edelweiss, habitació 209. Candanchú.

Hem anat enllaçant autobusos fins arribar aquí, a dinar, a les quatre de la tarda. O sigui que m'he passat el dia dormint. Quan viatjo dormo molt, en qualsevol medi de transport. He tingut somnis interessants i feliços.

Ara ja hem sopat, fet un tomb per païr, i anem a dormir ... o no.

............

Per cert: BONA DIADA!

10 comentaris:

Montse ha dit...

Ostres, fem la mateixa mida!

Nena, els talons només per alguna festa "de guardar" (no sé què hem de guardar, però al lloro!)els dies normnals, sabata plana i trepitjar fort!

No omplis massa la motxilla... no surt a compte!

vaig a llegir el que em falta, que vaig endarrerida.

petonets i bon 11 de setembre!!

Clidice ha dit...

Gràcies! Bona diada a tothom! (i totdona! ^^)

Ferran Porta ha dit...

Caram, aquesta és una porta de lavabo de senyores?? Hauria jurat que cap porta de lavabo de dones podia estar més fastigosament "garabatejada" que la d'un lavabo d'homes, que normalment contenen efímera literatura per oblidar.

Salut... i feliç Diada!

Striper ha dit...

Coi una historia intrigant al final veu anar a dormir o potser..

Francesc Puigcarbó ha dit...

que vagi bé, ah! 1,65 es una alçada prou correcte, amb tacons ten vas a l,70.

Que vagi bé i bona Diada!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

I jo que sempre m'havia pensat que els lavabos d'homes estaven més bruts que els vostres.

Aquella tapelleria que sempre penses de colar-te en un labavo de dones... ja se m'han tret les ganes de fer-ho. :-)

Bona Diada, Clídice!

kika ha dit...

molt bona historia i bona diada!

Clidice ha dit...

FERRAN una vegada em vaig "colar" al lavabo d'homes (hi havia una cua brutal al de dones), i estava molt i molt més net que el de dones. O sigui que, amb perdó de les fèmines presents, i fent-me molt de mal l'ànima: som unes marranes :(

STRIPER, mmmm potser potser ;P

Si FRANCESC, ara em dedicaré al "modelaje" huas! Bona diada per a tu també! :)

Gràcies VPAMIES, fas bé a no ser que tinguis molt interès en perdre interès, justament.

Gràcies KIKA, igualment :D

Galderich ha dit...

Ostres, vas amb autocar de línia i tot!
Més admirable!

Clidice ha dit...

Home GALDERICH si vas amb cotxe l'aventura ja no és la mateixa, les coses s'han de fer com cal :) el més divertit és que com què no saps on acabaràs, no saps mai com tornaràs :)