dilluns, 28 de setembre del 2009

Tot normal

L'altre dia vaig sortir de casa rabent, perquè eren dos quarts de dues i tenia por de no arribar a temps a correus. Volia enviar a una coneguda una còpia (si, jo també) d'una pel·lícula molt difícil de trobar, que ara resulta que ja no ho és tan, però tant li fa, que això avui no toca, com va dir un.

Dos quarts de dues és l'hora aquella quan encara no trobarem els adolescents de l'institut pel carrer, per tant, i essent com és l'hora de dinar, no he trobat pràcticament ningú. Tot i anar a corre cuita, que no sabeu a quin pas puc arribar a anar sense córrer, enriu-te'n dels legionarios (i de la cabra), puc fer el cens de les següents persones que he vist:

- Un que parlava sol.

- Un altre que parlava sol i es duia la contrària.

- L'esquizofrènic oficial del poble, assegut en un banc fumant, com sempre. Aquest no parla mai sol, que és un home seriós.

- Un paio que diu que fa tantra, que ningú sap ben bé que és, i que durant una temporada et venia llimones pel carrer.

- L'arquitecte arruinat i putero, o viceversa.

- I una noia molt grassa.

La noia grassa m'ha fet malbé el post, perquè teòricament no hi hauria de ser, aleshores hagués pogut dir, per exemple, que al meu poble a dos quarts de dues de la tarda només hi ha homes pel carrer. O que, al meu poble, a dos quarts de dues de la tarda, n'hi ha més fora que dins ... ja m'enteneu. Però què hi farem! hi havia la noia grassa.

Si us hi fixeu bé, jo sóc la que desfila a l'esquerra, prop de la cabra. Si, la de la barba.

A part: si teniu la paciència de veure el vídeo sense so podreu copsar l'absurditat de tot plegat, i amb so ... també.

14 comentaris:

Striper ha dit...

Oita que jop et feia sense barba. Catxis

Montse ha dit...

Dona, la noia grassa serveix per marcar allò de l'excepció que confirma la regla. Et veus molt bé, amb la barba, jo de tu no me la treuria :)

Sense so és menys absurd que amb so!

Sergi ha dit...

Realment, és força absurd. No sé quina gràcia té que desfilin tan ràpid, i que facin moviments tan espasmòdics amb els braços. Semblen una colla d'eixelebrats, la veritat.

Garbí24 ha dit...

Caram quin poble...més sicodelic a aquestes hores.
I continua amb 1,2,1,2,1,2 aaaaaaaaaalto, descansa i rompan filas.

Sílvia Tarragó Castrillón ha dit...

Ja ho deia Mafalda que "el género humano no tiene nada de género ni de humano"...

M'ha agradat molt aquest post, la manera en que l'has escrit, et felicito.

Ah i felicitats també per la desfilada.

Ignasi ha dit...

beeeeeeeee

Miquel Saumell ha dit...

Clidice,
M’ho he mirat sencer i n’he tret dues conclusions serioses:
-tenien por que es posés a ploure (quasi tots miraven cap al cel),
-tenien pressa, potser havien deixat el tanc a la zona blava i els caducava el tiquet.
I ara en broma:
calen massa més arguments per voler deixar enrere tota aquesta caspa, vull dir tant els de verd com els del públic entusiasta?

gatot ha dit...

doncs jo hauria dit que León no era tant a prop de Montserrat... però si ho dius tu, jo m'ho crec! (com lo de la barba...)
petons desfiladerus!

Galderich ha dit...

No marginis la noia grassa que tu també estaven pel carrer a aquella hora i també ets del gènere femení!
I a la desfilada de la nostra gloriosa legión també hi anava una cabra de gènere femení. Això si, molt ben vestida!

Francesc Puigcarbó ha dit...

si em posses a fer la llista de tocats del bolet del meu barri, seria un post molt llarg...(alguna cosa tinc escrita, a veure si la trobo, on n'ho sortien uns quants)
El video ja m'el sé, l'ùnic interessant és la cabra.
Quan a la noia no es que estès grassa, es que la miraves d'aprop amb ulls Boterians. No hi ha noies grasses ni primes, n'hi ha de més o menys desenvolupades que ho he llegit en un informe de la Generalitat. Su juru!

Clidice ha dit...

Res STRIPER ara ja me l'he afaitada :P

Caxis ARARE! ja és ben bé que no es pot fer content tothom! Si, potser sense so només és "una mica" còmic.

Si XEXU, fet i fet és absurd que desfilin, que no desfilin, que existeixin ...

GARBI24 és que als pobles és fa cert allò de "la realitat sempre supera la ficció" :) (pst, això de "rompan filas" com se fa?)

Gràcies SILVIA, al final una n'aprèn, a desfilar i no entortolligar-se amb la cabra :P

IGNASI ... ets la cabra? ^^

MIQUEL per mi que els militars sempre miren fix endavant per fer palès que la realitat els importa un rave :(

GATOT és que els de León són com els de Bilbao: neixen on volen! :P

GALDERICH no he dit qui era la noia grassa ... i si tenia barba també? XDDD

Gràcies FRANCESC, m'acabes de salvar l'autoestima amb el teu encertat eufemisme ;)

JoRDi JVR ha dit...

només t'ha falta trobar-te al paio que camina despullat i plé de tatuatjes per les Rambles... hauria quedat be desfilant entre el legionaris :-)
http://latrola.net/blok/el-hombre-que-camina-desnudo-por-las-ramblas-de-barcelona-fotos

Saluts!

Manel Aljama ha dit...

"¡A mí la legión!"

Montse, com pots dir tot això del "Tercio" :), si hauria de ser declarat patrimoni natural...

T'explico: Les aurores boreals són un fenomen atmosfèric que està en perill de desaparèixer. S'ha descobert però que els legionaris poden reproduir-lo a voluntat amb el seu alè cada cop que es reuneixen per beure la seva “leche de pantera”. Per tant, hem de fer ràpidament una ONG per salvar els legionaris, els de Crist i els de la cabra... :D

El text t'ha quedat molt bé. M'ha fet recordar “Inventari d'un poble” de Martí i Pol.

Clidice ha dit...

JORDI me'l vaig trobar no fa gaire per la Via Laietana. La veritat és que no n'hi ha pas per tant :P a vegades hi ha gent que vesteix més ofensivament que no pas aquest es despulla. Gràcies pel comentari :)

Gràcies MANEL, i per la teva defensa del tersiu passa al racó de pensar! ^^