dimarts, 15 de setembre del 2009

Dia quart (ed)

Respomuso, 2.200 m - La casa de piedra, Baños de Panticosa, 1.600 m

13,17 quilòmetres.

Sortim a les 7 del matí.
Arribem a les 5 de la tarda.

Pasem pel coll de Tebarray (o de Piedrafita) a 2.800 i el del Infierno a 2.700.

- Una cervesa amb llimonada, de las jarras grandes por favor, - de medio?, - si, gracias. Un entrepà de xoriço de Pamplona (no acostumo a menjar ni embotit ni porc, però ara mateix tant me fa), una dutxa, dos sucs de pinya i una bossa de patates, "de les rosses" que diria ma sogra. Baixava deshidratada, necessitava sal i sucre de forma urgent.

Ha estat un dia molt dur. La sortida excel·lent. La tartera que puja a Tebarray llarga però bona. El mal els últims cinquanta metres, que són de grimpada, amb la pedra molla, i la motxilla que em dominava contínuament, amb la por a estampar-me i no poder-vos-ho explicar. Però me n'he sortit. Fins els primers llacs de la baixada hem gaudit molt. Després ha estat un malson, el camí més llarg del que consta en el mapa, pedregós fins al final. Quan hem arribat no sentíem els genolls.


BIN LADEN, BIN LADEN ... AL BILL GATES S'HAURIA DE PELAR I EL SEU PUNYETERO VISTA I LA MARE QUE EL VA MATRICULAR!! ara sense poder pujar vídeo!

12 comentaris:

Eli ha dit...

I la satisfacció d'haver arribat a meta, no te la treu ningú!
;-D

Garbí24 ha dit...

Una gran caminada....esguerrada per la merda del vista....ole bill t'hi has lluit...

Francesc Puigcarbó ha dit...

ja estic cansat nomes de llegir-ho. Cómode com sóc, aixó ho fet amb el cotxe.
Quan a Bill Gates, ell i el SEU wINDOWS, ÉS L'ÙNIC A LA VIDA QUE REALMNENT ACONSEGUEIX TREURE'M DE POLLEGUERA. SÉ, QUE UN DIA ESTAMPARÉ EL RATOLÍ CONTRA LA PANTALLA, JA HE ESTAT A PUNT, A PUNT A PUNT, DE FER-HO

Anònim ha dit...

Vaia tela...
Deveu estar ben valents...

De lo del Vista, tens tota la raó... de moment jo provo el Windows 7 que està prou bé..., però si tens quartos veste'n cap al Mac...

gatot ha dit...

i de no sentir-se els genolls en dius fer vacances?

mira... la proposta d'ensenyar-me els mascles i famelles (de pedra) de montserrat encara em va fer dubtar, però aquestes cròniques en alçada... res, res, jo com en Puigcarbó: amb cotxe!
:D

(mira, ja ens has posat d'acord amb alguna cosa!)

Galderich ha dit...

Al costat de casa hi ha el local de sadomaso de Barcelona. Si vols et passo l'adreça i t'estalvies tants patiments...
Magnífica crònica. Per cert, les il·lustracions a què corresponen?

Clidice ha dit...

En això tens raó ELI, quan hi sóc se m'enduen els dimonis, quan arribo penso: no està malament per a una iaia tan poc preparada :D

GARBI24 gràcies, odio en Gates, l'odio amb tot el meu cor, tota la meva ànima (que no tinc), tots els meus ossos, totes les meves pigues :( grrrrr

FRANCESC que això no caaansaa que és una promenade, seulement :D

Naaa RAMON, si ho faig jo ho pot fer qualsevol :) i no, no tinc quartos, znif. A veure quan recupero el meu PC amb l'XP i m'oblido d'aquest portàtil, que li estic agafant una mania.

GATOT, però no havíem quedat que m'esperaves al refugi? ;)

GALDERICH, la primera fotografia és l'ombra d'una servidora amb la motxilla a l'esquena. La segona és la pujada al Cuello de Piedrafita i la tercera la baixada per l'ibon (que no recordo) fins al Collado del Infierno, d'allà, tires a mà esquerra i després d'hores i pedres pots arribar a Baños de Panticosa. Si la fas sense pes és, senzillament, brutal.

Vist el quòrum podríem quedar per fer un comando per dinamitar l'imperi Gates no? ^^ ma pidu baixar en rappel fins a la sala dels lasers! :P

Galderich ha dit...

Clidice,
Perdona, però l'ordinador (Bill Gates) feia el ruc amb les il·lustracions i em sortien fotos de manuscrits en francés... En fi, on es reuneix el comando?

Cesc Ginesta ha dit...

torna a provar, torna-ho a fer....puja el video !!!
Jo ara ni a peu ni en cotxe, però des del meu "trono" (sofà) amb el portatil, perfecte!!!

Com t'enveixo!!!

Cesc

Clidice ha dit...

GALDERICH, nussé, s'accepten propostes mentre hi hagi menjar i vi :P que podem fer Missió impossible XXV, però amb fonament ^^

Clidice ha dit...

CESC gràcies :) però passo, que em posa els nervis nerviosos aquest vnsnnggrsrxx programa :(

Striper ha dit...

Uhh la satifaccio de fer el cim . i caatxis per lo del video.