dissabte, 5 de setembre del 2009

Per remenar una mica


L'avantatge de ser una mica (o molt) freak és que tens un munt d'amistats molt diferents, sobretot virtuals. L'Òscar, un estudiant d'idiomes murcià al que vaig conèixer tot jugant al Lineage II, i que ara se'n va a Alemanya d'Erasmus, em passa dos hipervincles interessants: Una nova forma de mesurar la felicitat dels països la podem trobar aquí i una web per veure informacions des d'un punt de vista diferent la podem trobar aquí. No us dic que navegueu de gust, perquè jo, navegant em marejo. En tot cas, d'això en dic "saltar", perquè em recorda una novel·la d'Isaac Asimov, La fi de l'eternitat, on es feien "salts en el temps", aquí doncs, en l'espai virtual.

10 comentaris:

òscar ha dit...

ullada segura a la de la felicitat. a veure quin país guanya.

Anònim ha dit...

lo de Cuba podria ser cert, a penes hi ha activitat industrial, ara nomès amb el que contaminen les refinadores de petroli i els cotxes per dir alguna cosa que hi circulen, em fan dubtar.

Assimov era un pesat, com cobraba a tant per paraula s'allargava en excés.

Bon cap de setmana.

Francesc, et deixo el comentari per anonim perquè a traves del google no em deixa identificar

Ramon ha dit...

Una de les coses que em van sobtar quan vam anar a Egipte de vacances, va ser les seves cares, els somriures... vaig pensar, aquesta gent que no en tenen ni cinc i es veuen molt més contents que nosaltres.

I amb aquest index es veu clar; els primers, República Dominicana, Costa Rica i Jamaica... i a Europa: Holanda, Alemanya, Suïssa i Suècia. Aquest excel deixa palès lo molt malament que està l'Àfrica, l'ase de tots els cops. (Burkina Faso, Burundi, Namibia, Botswana, Tanzania, Zimbabwe)

Garbí24 ha dit...

En el ranking , no crec que siguem els primers.....no se per que

Lluís Bosch ha dit...

L'article sobre Cuba és molt interessant, tot i que ja sospitem que es viu millor sense tanta parafernàlia. De tota manera, la web del Pascual Serrano és molt bona i sí que explica coses noves. Gràcies, ara la seguiré.

Eduard ha dit...

Molt interessants els vincles. El lloc de Pascual serrano passa ja a favorits!
Gràcies...

Òscar Roig i Carrera ha dit...

M'afegeixo a les opinions d'en Lluís i Eduard, aquest lloc del Pascual Serrano), sembla molt interessant.Jo també me l'aniré mirant quan pugui. Tot i que ja hauràs notat que últimament tinc menys temps... Gràcies, Clidice.

Clidice ha dit...

Hola a tots, estic contenta de poder-vos-el ensenyar, em sembla una molt bona font d'opinió, força diferent d'allò que estem acostumats. :)

Hola ÒSCAR ROIG, què tal? si, ja ho he notat, espero que sigui per bé ^^ jo aviat baixaré activitat també ... suposo :P

Ferran Porta ha dit...

A mi, això de "països feliços" em fa venir esgarrifances: no hi ha territoris feliços; hi ha persones que se senten bé amb el que tenen, i persones que no. La resta em sembla literatura per passar l'estona!

Feliç diumenge pre-diumenge de referèndum!

Clidice ha dit...

Gràcies FERRAN :)