divendres, 16 d’octubre del 2009

Cal allargar la vida

A casa només comprem el diari el diumenge, ho fem pel pare més que res, perquè a l'home li agrada seure tot el matí i llegir-se'l sencer, de cap a peus. Excepte els anuncis de senyores que fumen i diuen als homes de tu, que no li  han fet mai gràcia.

A mi, el que m'agrada, és guardar-me'n el dominical per llegir-lo a l'hora de l'esmorzar durant la setmana. Esmorzo a casa, suc de fruita, entrepà de formatge i te, a les vuit en punt, i com què esmorzo sola ho faig llegint. Els Asterix són pels dies que tinc la fortuna de sopar sola, i dic la fortuna perquè no em passa gairebé mai, si fos a la inversa potser no ho diria. Pels esmorzars: els dominicals.

Els dominicals dels periòdics del diumenge són una font de coneixements inútils preciosa. Adoro els coneixements inútils. Al cap i a la fi com a estudiant d'Humanitats en tinc un gavadal. Si algú em pregunta perquè estudio Humanitats sempre dic el mateix: per guanyar al Trivial Pursuit. Això sempre i quant no caigui en el formatget carbassa, el de les preguntes d'esport i de toreros, que aquí si que vaig fluixa. Però tot no pot ser.

Llegeixo: La gent que té més orgasmes viu més temps. [...] Un estudi de llarga durada amb homes de mitjana edat va descobrir que els que disfrutaven de dos o més orgasmes a la setmana tenien un índex de mortalitat un 50% més baix que els que tenien orgasmes menys d'una vegada al mes."

Espectacular! Aleshores, si tenim en compte que, sempre segons la mateixa font, els orgasmes masculins duren de 10 a 15 segons i els femenins una mitjana de 20 segons, extrapolant sense calculadora, les dones podríem viure ... ummmm ... d'això ... una mica més i tot no?

No hi pateixo, algú m'ho dirà amb precisió mil·limètrica. La qüestió és evident: quan dius d'algú que va "mal fff... ornicat" no l'estàs ofenent, li estàs escurçant la vida. Ara entenc el propòsit ocult de tota aquesta conxorxa mundial per part dels polítics, ni pandèmies ni res, volen que, a base d'estrés i mala bava, gaudim menys i morim abans. Imagineu-vos només l'estalvi en pensions.

Voleu fotre el govern? Doncs ja sabeu com: allargueu-vos la vida!


24 comentaris:

òscar ha dit...

els dominicals són una font de coneixements trivials (sense el pursuit) publicats amb la sana intenció d'alegrar-te els diumenges. fin i tot les pàgines de decoracio amb aquells lofts de disseny minimalista, aquells tríplex amb tot de finestrals que et fan bavejar. un luju!

si et cal una bèstia pel formatget taronja i rossa jo tinc cert talent. a mi em costa el verd.

Striper ha dit...

Sio crec que cal allargar la vida i escurçar la vida laboral, i per cert llegir el diari del diumenge es tot un plaer es clar que no tant com un bon orgasme.

Sergi ha dit...

Ho tindré en compte, però em farà falta una partenair. Em sembla que la meva vida s'escurça per moments.

Júlia ha dit...

Jo vaig estudiar Humanitats i t'asseguro que no guanyo ni al Trivial.

No sé d'on surten aquestes notícies i aquests estudis. Ni quina mania és aquesta d'allargar tant la vida...

Estic pensant fer un estudi sobre com, per què i de quina manera es fan els estudis.

Estic segura que aquells i aquelles que fan tants estudis no tenen massa orgasmes, tot no es pot tenir.

Sílvia Tarragó Castrillón ha dit...

M'encanta la gràcia que tens per a explicar coses. M'has fet pensar en un article que vaig llegir sobre cerimònies diàries, tots aquest petits actes que repetim invariablement, veig que tens uns quants :)

LEBLANSKY ha dit...

Extraordinari: comences parlant del teu pare, continues amb el dominical, segueixes amb els orgasmes i acabes fent una crida col·lectiva per fotre al govern! Clidice, els teus posts cada dia són millor, el sentit de l'humor transpira per tot arreu, i la lectura flueix sense esforç. M'agrada!

Salvador Macip ha dit...

Les dones ja viuen més que els homes a pràcticament tot arreu, no sé si els orgasmes en tenen la culpa...

Jo també sóc dels qui es compra el diari només el diumenge i em dura tota la setmana (la resta dels dies: internet).

Anònim ha dit...

Si haguèssim de fer cas als dominicals...

Jo els compro però lo que em llegeixo primer és la propaganda del Media Markt, del Miró o del Milar...

JO que em pensava que per allargar la vida haviem de veure sucs de taronja i gastar poc el cos...

Minnie ha dit...

Veus que bé, intentarem posar-ho en pràctica...avui mateix!

Ni que sigui per fotre els polítics;P

Lluís Bosch ha dit...

Com fas normalment, expliques moltes coses divertides, interessants i ben explicades, cosa poc freqüent fins i tot a la premsa dominical. Estic d'acord amb el comentari de la Júlia: potser hauríem de fer un estudi sobre els estudis, que són tot un poema. Pel què fa a allargar, potser estaria bé inentar allargar els orgasmes enlloc de la vida, i ja posats a pensar: què passaria si un estudi demostrés que els orgasmes escurcen la vida? Què faríem?

Carme Rosanas ha dit...

Esmorzar sola i llegint, vet aquí el meu esmorzar perfecte! Llegint el que sigui... que jo els dominicals me'ls passo una mica ràpid.

Estic d'acord amb la Júlia que és com una mania això d'allargar la vida... clar que si ha de ser a base d'orgasmes, potser sí que valgui la pena.

Puigmalet ha dit...

La banda sonora del vídeo de l'apunt anterior s'esqueia molt bé aquí, Clidice.

Tornar al "Make love and not war" mai és sobrer. Llarga vida!

Eumolp ha dit...

Jo rebo un diari cada dia, però no el llegeixo; en compro un altre el diumenge, per llegir-ne un sol article. No sé si és una actitud econòmicament massa enraonada, però no m'he entretingut mai a considerar-ho.
En el tema dels orgasmes i la longevitat, no tinc opinió formada. Em limito a fer la viu-viu, que ja és prou complicat.
Això de les Humanitats fa goig, sia dit de passada.

Sandra D.Roig ha dit...

Hósti... que moriré aviat...
jeje,jo també llegeixo el dominical, però jo crec que per parlar de coneixements inútils i han d'altres, no? per exemple:la revista:cuore que es com del cor... que ja ho diu... pero posant veu als protagonistes la que volen, es inutil del tot però així no penses en que t'escurçes la vida.

Garbí24 ha dit...

Ostres es d'aquells consells de bon seguir i que tant li fa si son certs.....
Els dominicals...m'estresen tanta feina per un dia de festa

Francesc Puigcarbó ha dit...

curiosament no llegeixo mai el dominical..Ara quan a axó dels orgasmes no facis massa cas d'aquests estudis, pensa que també deien que si ens la pelàvem quedaríem cecs, i mira tots seriem de l'ONCE, ara que aixó no era un estudi era la Santa Mare Esglesia, que més avit fuig d'estudi.

Jordi Tudó ha dit...

Ha,ha,ha, sense haver llegit el teu post ja intentava d'allargar-me la vida...gràcies per recordar-ho.

Clidice ha dit...

Hola ÒSCAR, podem fer un team indestructible :P

Ja se sap STRIPER, res és perfecte :)

Caram XEXU! doncs ja ho saps: anar per feina! ^^

Hahahaha JÚLIA, et prova això de fer anys ... blogaires! :) si que tens raó, si fas estudis no et queda temps pels orgasmes :P conclusió: els que fan aquests estudis viuen poc per observar els seus estudiats :)

Gràcies SILVIA, si, m'agraden les rutines :D (ja ho sé, no és gaire fashion, però és el que hi ha)

Gràcies LEBLANSKY, això tu que em mires amb bones vambes :D té! ara m'he posat vermella! caxis :P

SM el diari del diumenge ja no és pel que diu, més aviat és un ritual :)

RAMON ja ho veus, si et vols veure un suc de taronja "mentre" ves tu a saber si fas els 150! ;P

MINNIE així m'agrada, que ens moguem per ideals!! :P

Ai LLUÍS! no em siguis malestruc! per una vegada que la ciència em diu que una cosa que m'agrada ni engreixa, ni mata, ni és dolenta! :D

Si CARME si, que cal allargar-la dona ... d'això ... la vida, és clar ;)

Òndia PUIGMALET, ara m'he preocupat, serà que hi dec pensar massa? això que jo no sóc gaire de pensar ... tse tse

Mestre EUMOLP fer la viu-viu vol dir fer quelcom ja, que és molt més que no pas fan d'altres que només llegeixen dominicals :)

SANDRAAAA doncs ja ho saps: per prescripció facultativa :P

GARBI24 per això els faig durar tota la setmana, que quan s'és curt de feina i se n'ha de fer de la d'allargar la vida, ja se sap: no es dóna ;P

FRANCESC que la nova religió, la ciència, no té tan poca gràcia com l'antiga :)

Hola JORDI, així m'agrada que facis cabal dels savis! que no sé pas si això allarga la vida, però que l'alegra cosa mala, segur! :D

Jordi Cirach ha dit...

Fantástic el vídeo de l'orgasme, crec que l'han passat tantes vegades pel programa de TV3 "AMP?" que s'ha quedat en la memòria col·lectiva de tothom!

Una abraçada forta ;)

L'imperdible de ℓ'Àηimα

Isabel de Yzaguirre ha dit...

Has doant en el clau, com diuen en castellà, clídice. Una, els polítics i poders fàctics ens volen esprémer el suc al màxim i no els importa gens la nostra salut.
Dues, pitjor per mi, jo em moriré aviat perquè vaig molt mal f..., que vol dir que no hi vaig, senzillament.
Et dono fè que és molt dolent en tots els aspectes!

Anònim ha dit...

Brual escena de "Cuando HArry encontro a Sally"!!!
Jo odio els dominicals! No podrien fer una versió del diari sense suplements i més barata???

Espero que aixó dels orgasmes sigui cert!!!

Clidice ha dit...

Hola JORDI, si, és una escena memorable :)

ISABELLLLLLL guapa, vinga ànims! que això és "cojuntural" ;)

GLAMBOY69 i què llegiria jo als matins a l'hora de l'esmorzar? ;) respecte als orgasmes: jo també ho espero, de tot cor :D

assumpta ha dit...

L'esmorzar del diumenge llegint el dominical, tot un petit plaer. Ni que sigui ple d'informacions inútils, el fet de poder-m'hi dedicar una estona allunyada de la resta del món mundial, ja m'està bé.
Dia rera dia els teus post són insuperables!
M'apunto a la idea de fotre al govern! Salut i força!

Anònim ha dit...

Molt interessant això del dominical, hi estic plenament d'acord, molt curiós lo dels orgasmes, segurament és ben cert.
Va! aquesta nit ens allargarem la vida una mica, tu.

:-P