dimarts, 20 d’octubre del 2009

Punts en comú

Diuen que els extrems s'atrauen. En tot cas fa molts i molts anys que alguns provem de dur a terme aquest experiment. Tantmateix sempre calen punts en comú, components de la recepta miraculosa d'una relació perdurable.

Ingredients:

Tota una tarda.
1 Mini blanc amb el capot vermell.
1 Ampolla de Coca-cola de litre i mig.
1 Bossa gran de patates fregides.
1 Capseta de formatgets tipus Kiri (la carn és feble).
1 Manta.
Un polsim de carretera plena de corves.
1 Bosquet solitari.
1 Clariana.
Un pensament de sol amable.
1 o 2 preservatius.
1 Cançó per cantar a cor i ballar-la dins el cotxe, el que no condueix, és clar.

Posem-hi un ell de 21 anys,  una ella de 18 i l'alegria d'estar vius ...

27 comentaris:

Striper ha dit...

eL RESULTAT DEU SER ALGO SEMBLANT AL biNG-BANG COSMIC oi?

Sergi ha dit...

Això ho etiquetes com a música? Jo li posaria un 'record'. I si no ho és, és una llàstima...

Puigmalet ha dit...

Els costums sexuals han canviat després de "Caçadors de bolets". Ja em diràs qui troba ara una clariana adient en un bosc solitari tota una tarda!

Això sí, l'alegria d'estar vius és l'ingredient secret i insubstituïble.

Garbí24 ha dit...

Quantes parelles han començat així, i quins records que ara que ho dius ...fa molts anys

Galderich ha dit...

Els qui tenim les cames llargues el tema cotxe (i menys un mini) no és el nostre fort!

GEMMA ha dit...

Hola Montserrat, comença a fer fred, jo m'afegiria la llar de foc, és molt inspiradora per intimar!! Salutacions. Ja aniré passant.

estrip ha dit...

jo canviaria la coca-cola, el formatge, les patates i el mini per altres elements. Però l'alegria d'estar vius, intocable!

Carme Rosanas ha dit...

Un post preciós i com ja s'ha dit repetidament als comentaris: l'alegria d'estar vius que no falti, ni aleshores ni ara, després de molts anys.

Sandra D.Roig ha dit...

Una recepta màgica amb alguns ingredients inaccesibles.
on trobare una bossa de patates?...
una abraçada.

Allau ha dit...

Amb aquests ingredients... un dia divertit, segur! Una relació perdurable? Ja en parlarem.

Salvador Macip ha dit...

Només dos preservatius per tota una tarda? Algú es va quedar adormit?? ;-)

Clidice ha dit...

Home STRIPER ... en aquell moment ... doncs si :)

XEXU és un record ... musical, l'altre dia vaig sentir la cançó i em va venir el record a glopades :)

Impossible PUIGMALET, ja tens raó ja :P casumsanttevetrés!

GARBI24 sempre es pot retornar a les clarianes ;)

GALDERICH com es nota que no has tingut un mini! l'ell fa 1.85 i el mini té una caixa enorme! :)

És clar GEMMA! cada cosa al seu temps, ara toca la llar de foc :) Gràcies per venir i molt interessant el teu blog :)

Caram ESTRIP! en aquells anys tant li feia, que encara ningú no ens deia que feia mal :)

Gràcies CARME, si, obrir els ulls cada dia és sempre un motiu de celebració :)

SANDRAAAA :P prova-ho amb "nachos" ^^

ALLAU, res no és per sempre, de moment aquest parell porten 31 anys junts, però encara no ho tenen massa clar :P

SM, hahahaha bona! però com diu ma mare: hi ha moltes maneres de matar mosques ;)

Francesc Puigcarbó ha dit...

estic amb SM, un o dos preservatius per a tota una tarda sembla poc, vistos els ingredients i l'ambient que es pressenteix. M'hi faltaria una presa de xocolata.

ddriver ha dit...

jacksn Brown!!! Quant de temps sense escoltar-la, jo punxava una versio italo d'aquesta canço de marx and spenceer

rits ha dit...

oooh, una recepta infalible! si perdura o no, ja és altra cosa, es necessiten moltes receptes com aquestes.

Cris (V/N) ha dit...

m'encanta el que has escrit.... la resta ho deixaré per a la imaginació :)

kweilan ha dit...

És important la imaginació en aquest apunt.

Toni En Blanc ha dit...

Xe, què bonic!! Quin record -si es que és així- més bonic. I quina manera més original i encisadora de recordar-lo, valga la redundància.

Una abraçada :)

Clidice ha dit...

FRANCESC ... d'això, ehem ... menys llops, Caputxeta! :P ui! m'havia descuidat la xocolata! caxis!

Ta guai eh DDRIVER? piupelsteeeeiiiii :P

Qualsevol instant pot ser un "per sempre" RITS, quina importància té la durada? :)

Ei CRIS! gràcies per passar per aquí! tens un blog molt interessant i m'encanta el de finestres :) jo les col·lecciono però vistes des de dins :)

Si KWEILAN, tots tenim un moment així, els forats els omplim cadascun :)

Clidice ha dit...

Gràcies TONI :) una abraçada per a tu també :)

Cris (V/N) ha dit...

Clídice, doncs m'encantaria que fessis una col·laboració amb el bloc de finestres, allà tens la meva adreça, serà un plaer tenir-ne des de dins, que no són fàcils de veure, oi? Moltes gràcies, i torno, segur :)

Joana ha dit...

Uns ingredients fantàstics, i el més important de tot és que són molt imaginatius i semblen estar molt vius.

Unknown ha dit...

Perdoneu.
Jo havie llegit cent-dos preservatius enlloc de un o dos preservatius.

En què deuria estar jo pensant?

Clidice ha dit...

Bé CRIS, a veure si m'hi poso :)

JOANA gràcies, segurament que encara n'estan de vius, en Jackson Browne és un gran padrí :P

EULALIA hahahahahaha no, no cal especificar hahahahahah que bona :P

Isabel de Yzaguirre ha dit...

Estic amb en FRANCESC, dos preservatius són pocs si un vol aprofitar. Jo ho he fet poc, i tancada a casa. T'asseguro que si la cosa és forta, s'hi pot estar hores i anar empalmant. M'ha passat molt poquetes vegades a lameva ja llargueta vida i mai amb cotxe i al mig del bosc. Però deixen un record indeleble.

Isabel de Yzaguirre ha dit...

I la cançó preciosa! A mi me'n vanfer present internauta... algú a qui m'estimo molt! Per tant ara mateix vaig a desar-me l'enllaç al Youtube, que l'altre me'l van desactivar!M'has alegrat el dia!

Clidice ha dit...

hahahah ISABEL ets un "paligru" tu :D si, la cançó és de les meves preferides, me n'alegro que t'hagia agradat :D