dijous, 15 d’octubre del 2009

Via verda Alcañiz - Tortosa (i4) dedicat ...

... al Galderich que tenia ganes de veure una (i4) ;)

12 d'octubre, dia de la raça, diuen, o de la hispanitat, que no sé ben bé que és això, que per a mi és com celebrar el sant, que no té ni cap ni peus. L'aniversari encara, és un bon motiu de celebració que un dia hagis nascut, però que et felicitin per dir-te com te dius o per haver nascut en qualsevol banda, què voleu que us digui!

Ahir vam arribar de la Via Verda, servidora una mica nafrada, és clar, però bé, no m'he trencat per enlloc i això és molt. Torno a dur els genolls pelats com quan era "una mica" més jove, els colzes també, i em fa mal l'espatlla. El millor serà que surti a córrer una mica, per desentumir els músculs i "testejar-me", comprovar que tot està on ha d'estar.

M'acompanyeu?


La qualitat no és gaire bona perquè l'he encongit molt, que la ruta són 50 minuts i us ho he deixat en 3 i pocs.

11 comentaris:

Striper ha dit...

· minuts molt macos, per recorrer de bon mati.Bon Dia.

Júlia ha dit...

Un dia a l'escola, quan treballava, vaig proposar, davant de les protestes 'polítiques' davant de la festa hispanitària que protestéssim anant a treballar tots els mestres, però la meva proposta no va tenir èxit, ni que sigui una festa discutible tothom volia anar a passeig pel pont.

kika ha dit...

com t'ho vas fer per filmar-te l'ombra mentre bevies? estàs feta un ceack! :-)

jo crec que fa de més mal explicar el dia de la hispanitat que els dels sant, encara que totes dues coses costin d'explicar.

gatot ha dit...

és curiós com s'assemblen alguns escenaris teus a alguns que tenim al gironès... i després hi ha qui vol posar la frontera de Catalunya a la Tordera!
:)

(clar que també hi ha qui vol la frontera a l'Ebre... millor amb menys fronteres?)

d'això de les celebracions, què vols... sembla que és un tema recurrent amb motius recurrents; si es celebra el dia mundial de la sida, no és perquè s'hagi erradicat... si es celebra l'onze de setembre, no és perquè en aquella data guanyéssim autogovern... som una mica raros tots plegats!

i al vídeo, lo de "bramones" ve de bramar? jo també bramaria del mal que em farien els peus amb les regirades de turmell que em fotaria, Clídice!

bon dijous!

Galderich ha dit...

Clídice,

Gràcies per la dedicatòria però estic esgotat només llegint-te i pensar que una persona humana pugui fer això!

Tres dies de tràfec ciclista amb cursa d'obstacles (divertidíssima) que et deixa baldada!

I, "si vols caldo... dues taces!" Quan tornes et fots una ruta que en vídeo dura 3 minuts (en la que ens amagues el retorn) però que en realitat són 50 minuts "a pas lleuger"...

El paisatge m'ha agradat, típic del Baix Llobregat que em recorda la infantesa, però la cursa...? s'ha d'assaborir el paisatge tot anant a peu! Potser li falta una vista de Montserrat... ;-)

I tot per "testar-te"! Ves en compte que els de la "Cueva del Sado" no et fitxin que faries sortir la "Raza" als que els va aquest rotllo!

Sobre els sants jo sempre ho celebro tot perquè sempre és bo celebrar el que sigui. Per això celebro com a festes particulars Sant Marc (25 d'abril), Sant Galderich (16 d'octubre) i Sant Albert (15 de novembre). Òbviament només tinc un nom però els altres per diverses raons me'ls he fet meus i vinga celebracions, que no ha estat res!

Si a més afegim la Mercè, Sant Jordi, Sant Joan, Tots Sants, Nadal, Sant Esteve, Reis, Carnestoltes (uf, em sembla que això no és molt santificat!)... visca el calendari festiu que la vida ja ens fot prou!

Malgrat tot, mai els celebro amb una cursa!

Anònim ha dit...

... i ni una font...

D'una raça especial potser si que ets...

òscar ha dit...

acabo de fer-lo en 3,33 (m'he distret uns 5 segons mirant l'ombra d'una noia fent fotos).

a veure si accelerem una mica més el ritme, clidice :)

fuaaaaaaaaa ... suo sols de mirar el vídeo!

Francesc Puigcarbó ha dit...

LA MÀQUINA DE RETRATAR QUE VA INCORPORADA AL CASC?
El dia 12 d'Octubre es el dia en que el Colon la va cagar. Oi? Per aquelles terres encara es recorden molt de la visita dels espanyols...i de les seves mars també.

Clidice ha dit...

Gràcies STRIPER, bona nit! :)

JÚLIA, ets una bona persona :) la gent, som com som ;)

Més aviat una catacrack KIKA, atesa l'experiència del cap de setmana :D

La terra és bella vagis on vagis GATOT amb peücs :P Bramones no sé de què ve, ho hauré de preguntar a l'arxiver municipal :) Bon divendres!

GALDERICH, Montserrat és beslluma una miqueta, però en aquesta ruta es veu poc :( I ja ho veig ja, el cas és no treballar oi? ^^

Ja porto aigua RAMON, si de la raça dels poca-soltes :P

Hahaha ÒSCAR! a la propera pujada a Montserrat apunteu-m'hi! :P

Coi FRANCESC que no sóc l'Arcadi Alivés, que aquell si que és un esportista de bo de veres :D

Boni ha dit...

Molt currat aquest tema del "yutús"...hauré d'estudiar com se fa.
Molt complicat?

Clidice ha dit...

Naa Boni, t'has de fer un canal al yutú, després pilles el Windows live movie maker i a jugar! :D un pèl laborioset, però té la seva gràcia :)