dissabte, 18 de setembre del 2010

Ràdio: Toni Cucarella


Encetem temporada al Dia a dia de Ràdio Esparreguera. Han insistit en continuar amb l'espai dels blogs i, amb franquesa, no em fa cap mandra. Així com altres vegades he preferit canviar de tema, vins, muntanya, còctels, viatges, dones al món ..., els blogs em semblen un compendi de tots.

Aprofitant el regal que m'han fet aquesta setmana, i que m'ha anat de perles pel nou enfocament, aquest any combinarem blogs d'autors literaris, webs i blogs de gent que no gasta paper. Si us ve de gust escoltar-lo, hem parlat d'en Toni Cucarella. O ho hem intentat si més no.

10 comentaris:

Sandra D.Roig ha dit...

s'agraeix aquest cel després de la tempesta, elegant el canvi de disseny!
ara vaig a escoltar-vos!
una abraçada

Allau ha dit...

Felicitats, Clídice, per continuar amb el programa i per insistir en els blocs. Continues tenint molt de "salero" i ens ho expliques tot molt bé.

L'únic però és aquest comentari sobre els blocs i els blogs, que he trobat discriminatori pels que escrivim "bloc" amb "c". No sé si escriure una carta de queixa al Defensor del Blocaire o enviar-te els meus advocats pel trauma causat per aquest abús mediàtic.

Garbí24 ha dit...

Molta sort en la nova temporada, que da bé la teva veu a la ràdio

Francesc Mompó ha dit...

Molt bona tria, Clidice. Me n'he d'anar, però demà l'escolataré. Heretaràs la Terra és una interessantíssima novel·la de Toni Cucarella.
Salut i Terra

Ferran Porta ha dit...

Vins, muntanya, còctels, viatges... dóna, esclar, els blogs són tot això i milions de coses més! Un programa que parli de "coses de la vida"? parlar de blogs ja és això, oi?

Bon dissabte, i diumenge, i després bona setmana, Clíd! (mode estalviador de lletres activat)

Galderich ha dit...

Clídice,

Tens sort que en Gazo està de baixa paternal perquè sinó es posava d'acord amb l'Allau i t'enviaven els seus advocats...

Molt bé, ara a més de dir-te que ens anem llegint podem continuar dient que t'anem escoltant! Una peculiaritat més del teu bloC...

Anònim ha dit...

Déu n'hi dó la la dissertació de si bloc amb "g" o amb "c". La veritat creia que era amb "c". Per tota la resta, bona la descricpió.

Clidice ha dit...

Gràcies a tots pels comentaris i per la "bondat" de no enviar-me els advocats. Si insistiu en enviar-me'ls, si us plau, que aprofitin i em portin una de mig i una baguet integral, així m'estalvio d'anar al pa que vaig molt de bòlit :)

bloGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ^^

Cucarella ha dit...

Gràcies per dedicar el programa al meu blog. M'ha fet molt de goig.

No sé si pel vostre rogle feu servir aquesta expressió, vestir-se amb roba de batalla és vestir-se per a treballar.

Sí, ja sé que tinc fama d'estar permanentment enutjat. Però això és llegenda. Pensa que els blogs també tenen utilitats terapèutiques. Però sobretot pensa en el màgic d'Oz.

Gràcies de nou

Clidice ha dit...

Gràcies a tu, Toni, per rebre-ho tan amablement :)

No és gaire corrent l'expressió per aquí, merci per l'aclariment.

Bé, les llegendes solem alimentar-les no? En el món "real" (existeix?) tinc fama de ser una persona terriblement seriosa i més aviat adusta, ja ho veus. ;) I bé, el màgic d'Oz se m'escapa :)