divendres, 3 de setembre del 2010

Web de la setmana: tria la teva vida?

Hi ha coses que, definitivament, em superen. Aquesta és una web destinada a promocionar un lector del nivell del sucre a la sang. Sé que aquest estri és una peça imprescindible pels diabètics, però fins ara no m'havia figurat que calia tant de merxandatge per a una eina de la salut. Sembla que si, però, vistos els recursos esmerçats.

Choisis ta vie, tria la teva vida, i jo sense saber que si triava el color del lector de sucre podia estar fent un cant a la llibertat?¿?¿?¿?¿?

17 comentaris:

Pepe ha dit...

Pues ahí está nuestra libertad, ya que no tenemos otras. La vas a aprovechar? Besos.

Galderich ha dit...

Li passo al meu germà que és diabètic!

Alberich ha dit...

Això és el mercat lliure.Pots triar de quin mal has de morir, o les ortopèdies que necessites.
Salut.

Lluís Bosch ha dit...

Ostres! Has trobat la imatge de la llibertat que arriba. Suposo que a poc a poc, la humanitat pensarà que "llibertat" vol dir poder triar coses així.
Cada cop em meravello més davant la sofisticació conceptual de les corporacions i els seus tècnics de vendes. Per sort no veurem fins on arriba aquesta estratègia. Però amb la irrupció bestial de la indústria xinesa, em temo que ens esperen un anys de veure grans meravelles en aquest camp.

òscar ha dit...

Només em faltava ara llegir-me el sucre després d'un estiu llaminer-llaminer.

Segur que la maquineta, com els antics pinballs, em dedicava un "tilt" gegant!

Miquel Saumell ha dit...

Clidice,
Si jo fos l’amo d’aquesta web encara hi afegiria dissimuladament alguns links a webs de pastisseries "de postín" que incloguessin el missatge “mengi dolç amb responsabilitat però si un dia es passa compris l’aparell per mesurar-se el sucre”. I després que es passessin mútuament les comissions que calguessin. I és que vendre és cada dia més complicat.

Joan ha dit...

Tic flipant.

I l'aparell en sí no em sembla res de l'altre món, la veritat. Aquests trastos han evolucionat molt d'ençà de les tires reactives, però vaja, cap enveja.

Què voleu que us digui, jo veig els 'farambulosos' anuncis de compreses i no em venen ganes de sagnar un cop al mes.

Allau ha dit...

La diabetis mola! si és que...

Garbí24 ha dit...

acabarem fent publicitat de les urnes per cendres.....potser de Prada i tot

Jordi ha dit...

Això com va? Si poso el dit a dintre el lector de Cds em dirà la quantitat de sucre en sang?? ;-)

Per vendre, la parafarnàlia que sigui! Com més cridaner millor!

sànset i utnoa ha dit...

La vida és un mercat. Es comercialitza tot.

Jo "flip".

*Sànset*

Anònim ha dit...

No sé on vaig llegir que el 65% de les feines ofertades eren de comercials. És el que, ara mateix, ho mou tot.

Angel Corrochano ha dit...

Ja, ja,ja, siempre sorprendente. Es el mundo del consumismo, creo que ya no le queda nada por alcanzar.
Disfruto volver y pasar por tu blog, siempre fresco y "dulce".
Un fuerte abrazo

Clidice ha dit...

Perdoneu, sembla que blogger ha estat jugant amb els comentaris i jo em creia que la resposta als vostres s'havia publicat.

Pepe yo, aunque soy muy dulce (huas huas huas) aun no soy diabética, de momento paso de "esta" libertad ;)

Galderich segurament que el teu germà serà molt més feliç si pot triar el color del seu lector de sucre, guau!

Alberich no cal dir! les ortopèdies sempre són més agraïdes si no són d'aquell terrible "color carn" ^^

Lluís Bosch jo també friso, sobretot per aquesta irrupció xinesa i la seva estètica "peculiar" :)

òscar hahahahaha m'he imaginat el "tilt" sortint de la maquineta, a l'estil dels "pow", "bum", "splash" dels Batman i Robin televisius ;P

Miquel Saumell veus? et necessiten, no han vist l'oportunitat d'aprofitar les sinergies. I avui una bona part de tots els negocis ve de les comissions.

Joan ni si et prometen que pots pujar a cavall, tocar la guitarra i saber quina olor tenen els núvols? ai, descregudoooot ;)

Allau si!!! és xaxi piruli!!!!

garbi24 segurament que ja existeix aquesta publi, si més no en els circuits "adequats" ^^

Jordi no, el lector de CD's si fa més coses és un mal negoci, perquè aleshores deixes de comprar una maquineta. Probablement el millor sigui que et compris molts d'aquests lectors de sucre a joc amb les sabates :)

Sànset jo també "flip", em xoca que encara sigui capaç de sorprendre'm, senyal que som força innocents encara :)

Albert B. i R. bé, tot i això, m'agradaria veure els seus "números", que en això hi ha cada cosaaaaa :)

Ángel y yo por el tuyo, dios que fotos! bueno, será que el altiplano me dejó muy "tocada" en su momento, en pocos lugares del mundo me he sentido más en la inmensidad como allí :) Abrazos

Fàtima T. ha dit...

Si a la publicitat hi diu que és el lector de glucèmia més petit del món, és perquè n'hi ha d'altres de més grans. Amb això ja está tot dit. :)

La lluita de les companyies farmacèutiques és una de les més aferrissades del món. Els interessos creats són enormes!

Fàtima T. ha dit...

"Ja està", volia dir.

Clidice ha dit...

Hola Fàtima T.! si, ja tens raó, hi ha d'haver uns interessos econòmics brutals per gastar-se la pastarrufa en una web com aquesta per un estri tan poc significatiu. :)